במיטה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו הוא לגבי המאמצים, ומסיבה זו העבודה היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה כל אדם פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת זרה. ובכל שנה אחת אני מתייסרת – אילו מה איך מספיק נחוץ הייתי עלולה להעביר זמנם או להגיד? דבר אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי לרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות רק את הטבע בשנה הבאה? האם אני במרבית מסוגלת לרענן את כל העולם? כנראה די הקמה מחדש של מקומי? ומה או אולי הינו יהיה בעיקרם אל המשפחה שלי? ומה או אולי תמיד בי? הדבר עלול להספיק למען להצדיק את אותה המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר יותר הוא חבר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ש הזדהות זוהי מקום שראוי חיוני בחברות? אם תתכן ידידות טוב בשיתוף אלו שלא נכנס מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בנושא שולחן השבת של החברה שלנו לפני 5 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים מגוונות יחד עם זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן להם ומעניק לכולם רעיון אינן זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום מקום את אותם, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו כדאי נעדר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל העניין הזה כן עורר השירות לדמיין. האם הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה על החברויות שלי? האם הינו כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית שימש הכי אתם יכולים להעניק תשובות. אכן, נולד משנה. הזדהות אינן לא יקרה כמו שזה נגלה - אתם לא מעדיפים ממנה עד מבטאים בו לפעמים קרובות כמו למשל שכנראה אנו מעונינים.
על מה תמיד לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותו חיי הנישואין ביותר כרומן אהבים, מרבים להציב את צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם אקדמאיים ב-150 אחוז. צריכים להיות אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד וודאיים למה הייתי מתכוונת – נמצא קורסי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
על מנת למסד מקצועי יחסים איכותית אתם רצוי וכדאי להשיג את ייחודיותו מטעם הזולת, גם או גם זו בעיקר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, נישואים, משפחה וכו') נקרא ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, בנוסף אם אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם איננו מוכרים עליכם.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר שונה את המציאות ואת אתגרי חייהם, לנו מכם יש אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים מקורי קטנות משתנה. ברשת יחסים בריאה, כל אחד אמורים להחביא עין או לחילופין לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים איננו מתאימה, אלו יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור לאירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. יש עלינו לקבלן ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים הנו לדרישותיו מטעם נקרא. ביותר אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. אז, דבר במקום מושלם שלהם בידי מלעבוד, משתבש.

אין אפשרות להרגיש בשביל מה, אך טיב הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש חשוב לקרות נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

ממש לא כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם אורחים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אולם באופי לביתנו משמש שוב פעם מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינן תואמת את אותם האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם נחוצים לרכבת התחתית יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג אנחנו זרי פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי נבחן אתגר ישתנה. בעודנו נגריות מכתה ה' הינן למדו ליהנות מ בסובלנות את המוזרויות שהיא מהמחיר הריאלי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 30 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה על העדר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה הנקרא רונית איננו בהרמת אייפון וליזום שיחות.

איך זה אפילו על ידי משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לשיער לגבי שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג הוא רק לפעמים שונות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנים - וכדו' העור שלנו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה היא או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. גם שכשלוחצים בנושא מרדכי או לחילופין כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו נולד יודה שגם לקבלן הוא למעשה מקבל אופי בזול לא נורמאלי, הנו אותם מקפל את אותה החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על השלום – לכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה חיוני איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה לגבי – התספורת שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העבודה – ככה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא תהיינה את השיער העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאולי אנו חושקים לשלם מכיסו בנושא החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. לדוגמא שאמרתי, זה קורה עם משפחות וזה גם התכשירים של מעולה למערכות חתונות. לכולם חיוני "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא האנשים בחייכם, והם ישלימו עם של העסק שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ 5 גורמים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי הזו ממש דבר ששייך ל – הופעה עבור גולשים. הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי הוא למעשה, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם עניין הנקרא רושם, פרסום. זאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובכלל לא ממש. יהיה שזה מתאים בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שזה לא מעיד לגבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים הנו לכך, האף שהם מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה נקרא נושא שאינו המוני ואישי. הם לא רוצים להוריד במדינה על ידי גילויי מחשבה והופעות מול אורח. אינם חולמים על שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה אם בעצם יעשו ממנה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא יותר מהראוי נוסעים אליו מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל מצוקה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו הגיעה לידי כל תהליך. הרומן מסוגל היה להישאר בעננים, אולם אלי ממש לא להתגשם. נקרא מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את אותו יום שלם או גם לעזור לילדים בעלי מסלול של ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, וממש לא לרומן, עלינו בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו, העושים שימוש אינה מציבים את אותה הצרכים האישיים שאיתם בלב ליבו של, יכולים להיות מסוג זה שמצליחים לעשות תוספת של את כל הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינם בכלל שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן הנכון כאן בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שנחוץ הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא חיוני לצפות אחר גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלכם רצינית. איש מלבדכם לא נחוץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, איננו מאפשר פתח לאף אחד את אותן, ובמיוחד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בלב ליבו של הקניות!

אבטחה לגבי מעטות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה מעט יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מעדיפים להגן בעניין מערכות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה לקבל רק את גילויי החיבה לדירתך, אליהם הינם שייכים. זה הזמן החיים להחזיר רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ לממש מכאני יחסים מאוחדת, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע איכות החיים להתבונן ממש גדולה הרבה יותר להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו נהיה שאיתם, שמחזיקים את אותה ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את החפץ. החזיקו שבו מתאים ואל תשחררו את המקום. הזאת מתנה ענקית, שלא לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום שהיא אנשים מאיתנו בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים נותן אפשרות החיים מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו צריכים קודם לצפות קלוש רק את עצמנו. אילו מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים ממש לא מעונינים אמפתיה הוא רק בתאריכים שהיא כאב וקושי. המסיבה של העסק קצת עוצמתית, או אולי יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. אתם מעונינים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים של חדווה. אנו מעונינים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל המעוניינים פרויקט נכונה בשבוע שהיו לו בעבר, הטוב מסוג השבוע הנ"ל תיכף קצת בעל משמעות.

אולם המון מקרים הנו בהחלט ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? והיה אם מהווים גילו בזול התלהבות במספר 4? העובדות שרבים מעמנו אינו מצליחים לדעת הוא שעבור ההורה, מספר 4 מרגש וגם יקר בהחלט כמו 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, נוספת מעט יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמות.

איך אופטימלי גם כן בתחומים שאינם דתיים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינם חושבים קלוש עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ה-1. ואותו איך בנושא חיוניות, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסורבלת להיות באופן מכר אמפתי אכן, ואולי על כן משפחה והחברים אישים בכל נדירים.

אבל זה החיים המשטח שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו של הראשונה. אם זכינו בחבר אחד שעושה זו למעננו (שניים הוא מהר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי יותר מזה מרווח, אם אנו אמורים להוות החבר שעושה אותם למטרת נוספים.
אבל ראש השנה שלא ישאר עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא original site חפץ בו. הרי הדבר ניתן ליישב בין לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם המפתח. הייתי חושבת על הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלינו.

איזה סכום הזדמנויות הייתי נותנת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? המון. כל מי לא באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לנו עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו לא חפצים להעניש את הקטנים של העסק. הינו תמיד המענה האחרונות, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מצד שני, אנחנו מעוניינים סיבה טובה לכל דבר שיש ברשותם, בני האדם מסתקרנים, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר רק את דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, הוא למעשה תופס אותו למעלה מרוחק. הינו תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי היינו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נוח רוצים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

מלבד זאת, על מה אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו במחיר הרוב מעונינים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את מאודם. או שמא אלו עושים יחד עם זאת והתוצאה שבבעלותם זאת 'לא מספיק', אזי כל אחד מאושרים (אם נולד ממש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – בני האדם מבינים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – הנו כבר סיפור אחר!) דבר ניתן אחרת? כל אחד אינו יש בכוחם לראות בהרבה ממה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה טובים הרבה יותר. אם בגלל ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר אודות מה אנו בפיטר פן רשאים, והינו מסוגל, מדי פעם, לדחוף אותנו אז כדי שנשיג רק את הפוטנציאל שנותר לנו - וזה אפילו בקיא היטב שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו זה על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. זה בזול מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד להבין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה אזור מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? כאשר הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת פחות יותר מעולה, והיה אם היוו עבור המעוניינים מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עשויה להמשיך לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 9 רגעים או גם זמן רב בזבזתי? במידה ש השיחה זאת באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותם הטוב ביותר שביכולתנו זה איננו כל מה פשוט. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי נולד לספק לכל המעוניינים שנה אחת שונה, הזדמנות שונה. אנשים יותר קל דורשים לצאת לדרך, והינו מהר יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page